söndag, september 21, 2008

Första pris!!!

Efter att ha missat både en disputationsfest och en bröllopsfest i helgen och gått och lagt mig löjligt tidigt så mår jag lite bättre. Vågar dock inte hoppas ännu. Kanske är det de piller som jag hittade i skåpet som jag köpte i Indien som hjälpt? (Fast konstigt vore ju det då de vid en googling visade sig vara mot parasiter och infektioner i magen, he he).

Nåväl, jag ansåg mig vara well enough för att tävla med Max i morse. Det skulle väl vara snabbt avklarat tänkte jag, gå dit, misslyckas och sedan hem för att skämmas. Men Icke! Max förvånar kapitalt med att faktsikt ligga kvar på platsläggningen (inte bara en utan två gånger) och vi kniper ett förstapris! Herre så kul! Va bra vi är! Läs om hur det gick till i Max blogg.

Bäst var försåss att vi (återigen) slog elaka rottisägaren... Yes!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt Karin, surfar genast vidare till Max-i-MUMS...