lördag, juli 27, 2013

Det finns bra dagar utan löpning!

Tydligen ;-) Idag har jag och Peter byggt brygga! Vi fick presentkort på den lokala järnhandeln i bröllopspresent och köpte där virke till en ny brygga! Vi är inte riktigt klara, räcke samt "inredning" saknas, men så här långt har vi kommit: 


 

Förutom bryggbyggandet har vi druckit hemgjord rabarbersaft med jordgubbar: 


 

Och vi har även fiskat! Peter fick (äntligen) en rejäl abborre och plötsligt är kilopriset på fisk i sjön (aka avgiften för fiskekortet) inte så hisnande.


 

Givetvis spelade jag en nyckelroll i fiskandet då jag var rorsman: 



 

Nu ska vi grilla, vår fångst och annat, men först lite chirre och öl, har fått så lite av den varan att jag känner mig lätt yr.



 

En bra dag. Alldeles utan löpning. Vem hade anat det? :-D

Inga kommentarer: