lördag, juni 10, 2006

Sommarlov, ett år kvar till verkligheten...

Jahapp. Lite av ett antiklimax måste jag säga, men nu är det sommarlov för min del. Jag har lagt fram min c-uppsats och är helt klar med allt annat. Hade förväntat mig en djup suck av lättnad, men det känns mer som en axelryckning. Fast visst är det skönt, but no fireworks! *exempel på äkta viktoriasilvstedt språk* Nästa vecka bär det av till dalarna och lite semester hemmavid!

I helgen var vi på dalmatinerläger och tränade/ tävlade i lydnad. Max uppförde sig jättebra och vi fick ett tredjepris i lydnanden. Nu är vi taggade till att gå fler kurser, samt tävla mer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså är det här ni är! :-) Vad roligt att det går bra med lydnaden för er. Vi har tagit paus ett tag, men ska väl börja snart igen. Nelson har fått en lillasyster också. Dvärgpinschern Nelly. Finns att se på http://www.freewebs.com/otterbo

Mvh Linda, Per, Nelson och Nelly

Anonym sa...

I find some information here.