torsdag, augusti 24, 2006

Dagens....

Dagens "Åh nej" (hört i kön på ica):

"Åhh nej! De har priset på naturgodis i hekto och priset på vanligt godis i kilo!! Då fattar man ju ingenting! Det här pallar inte jag" *Tar surt en marabou chokladkaka*

Dagens valslogan (s) 1991:

"Alla barnen delade lika, utom Carl han är nyliberal"

Dagens hoppsan:

Under "Förlorat" i NT står att läsa att en man tappat bort sina 13kvigor... Tips: Kolla där du sist la dem! :-D

Dagens petning:

Pluto petas från sin planetstatus, lite snålt kan tyckas.

Dagens planetkommentar 1:

"Jaha, är Pluto ingen planet längre? Äsch, det spelar ingen roll, jag bryr mig inte om astrologi."

Dagens planetkommentar 2:

"Ta bort Pluto som planet? Nej, det tycker jag blir krångligt, tänk på alla vi som gått ut i skolan som ska lära om oss." Hmmm, få se nu, hur var det? Hade det blivit en planet mindre och det var nio från början, hur många har vi då nu? -Nej, jag ger upp.

Dagens ros:

Till min Peter, för att han är underbar...

Dagens blåsning:

Blir Peters: han missar dagens ros eftersom han aldrig läser min blogg... :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt att jag är en så dålig människa som inte kollar din blog oftare.
Dagens ros går till dig Karin som står ut med dina två illbattingar trots att de nästan aldrig har ett rätt!

/Peter

Karin sa...

De har många rätt, tex. är de väldigt söta och charmiga!