onsdag, juni 13, 2007

Väl Godkänd

Nu är det klart. Jag har fått betyg på min D-uppsats (VG!!!) och jag har skickat in den för arkivering. Den är alltså klar. Det är inte utan att jag faktiskt känner mig lite stolt. När jag började läsa för 5 (långa) är sedan så sa jag till mig själv att ville - nej skulle - åka utomlands för att skriva min magisteruppsats. Och trots att jag många gånger tvivlade på att det skulle bli gjort, så gjorde jag det! Jag ville även göra praktik och fixade det med. Det enda som är mellan mig och en examen är nu 5ynka pluttpoäng. Dem skriver jag ihop nästa vecka! Sen. Examen.

Dagens citat bevisar att jag inte är stressad (längre?):

Stess är när du vaknar upp skrikande och inser att du inte har somnat än...
Leve sommaren!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Åh, vad härligt! Stort grattis till ditt fina betyg och lycka till med de sista 5 pluttpoängen!

Anonym sa...

Jättegrattis!
Du har varit superduktig.
Jag är såååååå......stolt.
Hoppas du får en härlig sommar och en myggfri vandring i Borgafjäll.

Anonym sa...

Grattis!!

Anonym sa...

Grattis Grattis Grattis Karin! bra jobbat. kram!