torsdag, juni 04, 2009

Bra handlat

Fick den dumma idén att storhandla efter ett hårt backintervall pass. Det gick sådär. Det tog två timmar. När jag väl masade mig till Ica Maxi och äntligen nästan var klar insåg jag att jag hade börjat handla med en scanner. Börjat. Inte nu längre.

Efter att ha irrat runt maxi en 13-14 gånger hittade jag scannern och kunde fortsätta handla. Då insåg jag att jag inte köpt påsar. De är vid ingången.

Anyways, nu är jag hemma och efter att ha fastnat en 20-min vid müslihyllan har jag bara en sak att säga:

SLUTA HA I RUSSIN I VARENDA JÄVLA MÜSLI!!! Det finns säkert massor som avgudar dessa små vidriga bär men jag kan ju inte vara ensam om att ogilla dem! (Ja, jag vet att det finns müsli naturell. Ungefär lika upphetsande som en strumpa.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, jag tycker inte heller om russen och då har jag handlat en god musli på Rätt Pris den är super god. Kramis på er!!//Moster Marie