torsdag, mars 11, 2010

Är fem par skor för en veckas träningsläger verkligen tillräckligt?

Fy för att packa! Kan inte förstå att jag varit backpacker och bott i en väska i nästan ett år (eller över ett år om man tar och lägger ihop gångerna...). Om det blir soligt vill jag ha det, är det kallt vill jag ha det, har jag ont i fötterna har jag helst det osv osv.

Dessutom funderar jag allvarlig på att packa Pumorna eller mina Newtons i handbagaget för att inte riskera att de kommer bort och jag blir strandsatt. Men jag måste ju även ha tights, min löparryggsäck, träningstopp... Börjar tro att det vore enklare att kuta till Portugal ;-)

Nåja, Portugal och träningsläger - here I come (opackad eller packad ;-p )!!

3 kommentarer:

Carina sa...

Great!!! Går det att ta med sig för många par skor... hade ingen aning:-)

Hoppas att du får en helt underbar vecka i Portugal!!! Springa lite för mig också!
Kram!

Höjdaren sa...

Lycka till och ha det så kul!

cecilia sa...

Lämnade vackert väder och lite osprungna mil kvar åt dig där nere i Monte Gordo ;)
Ha det så bra!