lördag, juni 19, 2010

Vissa gör galna saker vid fullmåne...

...får svårt att sova, genomför seanser, får vassa tänder, päls och äter människor är några exempel. Andra springer 50 miles (8 mil) längs stranden i Skåne. Jag har anmält mig till ett av ovanstående - Full Moon Race. Totalt galet och superläskigt men jäkligt skoj känns det.

Peter kommer att bli medtvingad som caddie, men jag fick lov att muta med hotellvistelse för honom och hunden... Innan dess tävlar vi på tisdag i Kanalrundan - även där är min käre P medtvingad i vårt lag A Team. Jag rapporterar med om det då, men jag räknar med att mina saucony type A3 kommer att ge mig turbo.

P.s. för er som oroar er känns mitt ben helt prima, trots hårda kvalitetspass och långa långpass.

6 kommentarer:

Daniel sa...

Låter som ett tufft lopp, dock väldigt häftigt. Nästan så att jag blir sugen trots att jag inte är någon "ultra".
Skönt att ditt ben funkar bra! :)

Carina sa...

Vad kul att du bestämde dig för FMR. Tror du kommer att få en upplevelse för livet! Jag har hört såna fantastiska historier om den sträckningen!

Cecilia sa...

Heja Karin!

Alexander Abrahamsson sa...

FMR låter ju riktigt roligt. Om ändå bena var hela...

Ja det är verkligen magi! Själv har jag laddat hela dagen för att se på det reportaget. Och så blir jag påmind om det genom dig :S . Men men, kanske går att hitta på nätet någonstans!

Höjdaren sa...

Lycka till, det lät jätteroligt när jag läste om det!

PEK sa...

Men visst kommer du till Jättelångt 2011? Boka in 11 juni! :)