onsdag, augusti 22, 2007

Varför kan jag inte lära mig klockan???

Jaha. Gjorde ett tappert försök att må bättre genom att baka ett gott bröd som jag tänkte avnjuta till dagens TV-höjdpunkt "So you think you can dance?". Meeeen min oförmåga att förstå att 21.55 är fem i tio och inget annat gjorde att jag missade det. :-(

Jag får ofta miniblackout och glömmer av hur man läser av klockan... Otaliga gånger har jag satt klockan på 8.45 när jag ska upp kvart i åtta - lagom stressande. Idag gjorde jag dock det helt oförståeliga och absurda felet att tro att 21.55 var fem i elva och det rimmar ju inte på någonting alls! Jag kanske vill må kasst?

Just shoot me.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch då..men om du har ett torrentprogram så är det bara att följa denna länk: http://torrentspy.com/search?query=So+you+think+you+can+dance och tanka ner så många "So you think you can dance?" du vill! Så..be Peter baka nåt gott och sätt dig ock kolla! ;) Tråkigt och höra att du känner dig blue..inget man önskar någon. Jag har haft krångel med div saker på sistone, plus hundproblem som gör att man känner sig totalt misslyckad..suck. Men jag hoppas att det vänder för dig snart..ge det bara lite tid..och roliga tvprogram..;)