lördag, mars 07, 2009

HELVETTESJÄVLAPISSTJUVSIDIOT!

Jag har blivit bestulen. Och är arg som ett jävla monster.

Jag har ett par Newton Running skor. De finns inte att få tag på i Sverige. De är speciellt utformade för de som springer på framfoten/mitten av foten. De kostade mig 1700SEK när jag beställde dem början av november. Eftersom de är rätt tunna är de knappt använda nu i vinter. Jag hade i dem ett par ortopediska inlägg som jag utformade efter mina fötter och införskaffade i november.

I torsdags var jag ute och sprang. Det var lerigt och jävligt. När jag kom hem ställde jag (vilket jag gjort sedan vi flyttade hit -04) mina blöta, svettiga och leriga skor utanför dörren. Vi bor högst upp i huset så ingen behöver snubbla över dem eller störa sig på dem. Vid 22-tiden var jag ut med Max, då stängs även porten. Jag lät skorna stå kvar. (Jävligt dumt visade det sig och det behövs inte påpekas igen tack.)

På morgonen var de borta. Nån helvettesjävlatjuvidiot har snott mina skitiga, svettiga äckliga skor! VEM FAN VILL HA DEM!? De hade ju dessutom MINA ortopedisk inlägg, utformade bara för mig, totalt VÄRDELÖSA för alla andra. Dessutom är det få som har användning av dessa rätt speciella skor. Men, för mig var de värda över 3000kronor, plus att min fästanordning för min fotpod satt på skorna. En sån går mig veterligen inte ens att köpa (och jag hade bara en).

BAJS!!!

3 kommentarer:

Tessan sa...

Näää stackars...dumma dumma tjuv. Som sagt vem vill ha ett par leriga äckliga skor???

Karin sa...

Jag. Jag vill jävligt gärna ha (tillbaka) skorna. :-(

Anonym sa...

Fy vad tråkigt, jag förstår att du är fly förbannad. Sätt upp ditt blogginlägg i trapphuset! Förhoppningsvis är det någon som skäms och lämnar tillbaka dem.