fredag, juli 10, 2009

PB

Efter Lidingöultra har jag dragits med låg motivation, dålig ork och lite ont i höger höft. Tråkigt. Nu har det släppt! :-D Jippie!! I helgen sprang jag 22,5km terräng på rekordfart (2tim och 9min) och idag sprang jag personbästa på 5km (21,20min). Kul när det släpper!

Lite drygt en månad kvar till tjejmilen då jag och mina vackra systrar och min vackra mamma har bildat en kvartett (från vissa håll mer eller mindre frivilligt...) Jag tycker att det ska bli superskoj att bo på hotell, umgås, käka glass (=kolhydratladda) och kuta en sväng på vackra djurgården. Jag hoppas att det inte skapar någon prestationsångest för någon, det är ju mest bara ett tillfälle att ha kul och umgås! Vi kommer dessutom att vara sjukt snygga i våra lagtröjor! Design Karin&Therese.

Jag vill även säga att jag är mäkta imponerad av min storrökande lata lillasyster som inte rört sig sedan fotbollen i mellan(låg?)stadiet. Nu "älgar" hon på i spåret och är sjukt diciplinerad. Även min mamma är väldigt diciplinerad och gör precis så som min lillasyster säger ;-) Hon är ute och springer (för första gången på typ 10 år?) till och med på sin semester, i regn och i stark sol (ja, då vi andra låg och flämtade i skuggan). Hur min storasyster med jobb, två små barn, hus och en sambo som arbetar skift har tid att träna över huvudtaget det är mer än jag förstår... Sjukt stolt över er alllihopa (och över mig själv, det var ju mitt initiativ ;-p )!!! Om vi inte vinner så är de andra dopade.

Inga kommentarer: