söndag, maj 25, 2008

Jag är i samma klass som Kajsa Bergqvist!

Vår världsstjärna (fd) Kajsa B. och jag är faktiskt ungefär lika bra! Ja, kanske inte på att hoppa höjd, men hon sprang i veckan "Milspåret" på ca 48minuter. Och det är ju vad jag springer en mil på (och då i terräng, ska sägas, he he!). Tror ni mig inte?! Det är faktiskt sant, hon är lika snabb som mig ;-) läs om det här.

Igår sprang jag och Maxen dock 2,3mil ute i skogarna kring älgsjöarna. Fasiken så fint där är! Och va duktiga vi var! Jag lyckades dock även med konststycket att trilla efter typ 5km och slå upp båda knäna... Det var väl en 23år sedan sist...

I helgen har "fjärde storstadsregionen" som Norrköping tillhör (personligen tycker jag att det känns som om att man inte bör skryta om man hamnar utanför prispallen... men, men) haft celebert besök av skeppet "Götheborg." Inte en heldagsutflykt kanske, men väl värt att se.

Nu ska jag käka paj och matmuffins som jag knåpat ihop!

Inga kommentarer: