måndag, oktober 05, 2009

SUM, SUM?

SUM eller inte SUM, det är frågan. För er oinvigda är det Sörmland Ultra Maraton, mer om loppet här. Fem mil i terräng (och fin terräng som det verkar!), hur svårt kan det vara? Jag är sugen, riktigt sugen. Härlig, ny (för mig alltså) terräng och hyffsat väder (vad det verkar) är bra förutsättningar. Dessutom skulle ett till ultralopp 2009 sitta fint.

Frågan är om "Jag är inte återhämtad från Lidingö" är en dålig ursäkt för att inte springa eller om det faktiskt är sant?

1 kommentar:

Höjdaren sa...

Ja, jobbig frågeställning, SUM eller inte SUM. Ibland vill hjärnan mer än kroppen pallar, men hur vet man hur mycket det är utan att testa? Lycka till vad du än väljer!

...men lite besviken är jag över din ståndpunkt i frågan om shorts! Här har jag följt din blogg och imponerats av dina framsteg, och så visar det sig att du är en vekling som backar för lite kyla? ;)