onsdag, november 04, 2009

KUL?! Svarare galet! - This I got to do!

I helgen ska jag på KUL-helgen. För att citera inbjudan: "ett gyllene tillfälle att träna, umgås och ha trevligt med likasinnade ultradistanslöpare under avslappnade och trivsamma former."

Så skulle helgen kunna beskrivas. Om man är lätt galen. För mig är det dock mitt livs utmaning. Springa knappt 10mil på en helg. Alltså samma helg. I ett november där den första snön just piskar mina rutor (för det snöar horisontellt här). Men alla har ju olika utgångspunkter/sinnesro.

Jag är iaf grymt spänd (och lite galen) men lite besviken på mig själv för känningar i höger höft och vad. Men (som pappa skulle ha sagt ;-p ) det är nog bara latmasken. Ingenting 10mil i novemberkyla inte kan bota :-D

Håll en tumme för mig?

Inga kommentarer: