måndag, december 07, 2009

Dum?

Var på Bodypump idag, grymt taggad (gick så bra sist!) men lite trött. Tyvärr gick det segt och var apjobbigt, beklagade mig för A:

Karin: Usch det gick inge bra alls idag, det var svinjobbigt.
A: Gick sådär för mig, jag tycker ofta det går bäst om man vilar en vecka. Men du kanske är slut, har du tränat mycket?
K: Nej, inte särskilt...
A: Vad gjorde du igår då?
K: Igår? Vad är det för dag?
A: Måndag.
K: Inget särskilt...
A: Konstigt.
K: Eller, iof sprang jag 25km terräng i söndags.

Well, go figure.

Annars allt som vanligt. Ska vaccinera mig varje dag, men sedan "ska jag bara". Fråga mig gärna hur viktiga de sakerna var när jag ligger och grymtar i influensa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

VAccinera dig om du känner för det. Tror verkligen du ångrar dig OM du drabbas... Har sett så sjuka personer nu som jag för allt i världen inte vill byta med, sjuka i influensan.
Perforerade av sjukvården pga smitta från den nya influensan.

Stark du e med din träning. Avundas dig!

Unknown sa...

Härlig kommentar där - "iof..." :)
Fick ju lov att kika in till dig också...