söndag, februari 28, 2010

Superwoman?

Marathon Mia brukar - med all rätt - rätt ofta virtuellt dra på sig "Superwoman dräkten". T.ex. så sprang hon 16 MIL (och då menar jag mil och inte km) i somras och ska i sommar springa 24mil (på en gång alltså). Ett hektiskt jobb, barn och happenings hinner hon med också.

Nåväl.
Jag tänkte faktiskt strippa Mia och sno hennes dräkt idag ;-) Denna vecka har jag nämligen slagits mot en vinterkräksjuka som krävt både min mors och min sambos mage (men ändock klarat mig) dessutom har jag sprungit 50km mellan Norrköping och Linköping i snömodd, ishalka och regn. Jag har därtill hunnit med en middagsbjudning, längenhetsletning och en massa jobb. Så för ikväll så snor jag dräkten!

P.s. undrar om den kommer med en cape till Max? Han sprang även han.

5 kommentarer:

Höjdaren sa...

"It's a bird... It's a plane... It's Karin!" Bra jobbat! Jag är j-t impad.

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Oj, bra jobbat! Jag tycker absolut att du är en superwoman.

Unknown sa...

Klart Max ska ha en cape! Ni måste ju matcha varann :)

Carina sa...

Den dräken ska du absolut låna med det dagsverket!! Riktigt bra jobbat. 5 mil i snömodd är Respekt!!!

Karin sa...

1000-tack för fina kommentarer! Det var väl det jag fiskade efter lite, he he. Men nu funderar jag på att gå i ide tills all jäkla snö och is vaporiserat. Ha det!