söndag, februari 14, 2010

Vår?

Hallelulia! Idag har jag sett det första vårtecknet! Efter att ha halkat, sprungit och pulsat Kimstad-Norrköping (och var jag nu var) 25km och kommer hem så är Max L O R T I G ! När hände det senast? Kan knappt minnas sist jag torkade av honom.

Max tycker 25km är för kort ;-)


Kanske kan man hävda detta som en tecken på bra saltat, men jag väljer att tolka det som ett vårtecken :-) Löpningen var för övrigt träning/rekning inför Yours Truly den 28 februari. Då tänkte jag och ett gäng andra springa Norrköping-Linköping. Om vi uppför oss får vi då ihop 50km! Faktum är att jag är regerande Sverigemästare i 25km klassen sen Yours Truly i januari :-D . Ni som sett resultatlistan förstår smilien.

Den som vill med NKPG-LKPG (50km) den 28 februari är mer än välkommen! Just let me know!

Annars så är jag enligt aftonbladet trendig i vår och det är ju inte så ofta det händer. Eller, jag menar att som den fashionista jag är hade jag givetvis förutspått detta :-D

3 kommentarer:

Höjdaren sa...

25 km, gött. Här blev det knappt 12 idag... Jag har haft dålig disciplin vad gäller löpningen, men har i alla fall lyckats pricka in två pass per vecka. Alltid något.

Tack för din köttkommentar på min blogg, jag svarade på den där.

Lycka till på Yours Truly!

Grattis till trendigheten. :) Jag klickade in och trodde att det skulle handla om löpklädsel...

Carina sa...

Ja, våren är här!!!! Jag tolkar absolut en skitig hund som ett teckan. Idag blev jag också blöt om fötterna när jag var ute och sprang, också ett vårtecken, eller hur!!!

Daniel sa...

Där är ju Max!! Du får kalla honom för Ultra-Max ;)
Bra jobbat i snön!!