måndag, oktober 20, 2014

Livet fast forward

Oj! Just nu springer livet fram! Mycket jobb och en massa andra saker, sedan försöka hinna träna också... Sova kan man göra i graven?

För att väga upp ett högt tempo planerar jag ett lugnt ultrapass på lördag. Vem som helst är välkommen att följa med 
Norrköping-Linköping, cirkus 50km.

Om man tycker att det är långt så är NKPG-Kimstad (ca20km) ett alternativ, liksom NKPG-Linghem (ca 35). Alltså, jag kör hela, men för dem som vill ha kortare. För den som vill ha längre föreslår jag valfri förlängning runt i LKPG. Planen är att åka pendeln 8:30 till NKPG. Vi stannar sedan i Norsholm (typ 22km) och provianterar, för de som är hungriga finns även möjlighet till stop i Linghem. Jag tycker att 5:20 bör vara snabbaste fart, men det där tror jag att vi löser. Jag utlovar vackra vyer över Göta kanal, Löfstaslott och schlätta. :-) Vem vill följa med? Alla är välkomna!!


Jag avslutar med reklam :-) Vi har byggt ut vårt torp, två små sovrum till. Det är Sternhags byggservice som stått för entreprenad, nedan ser ni bilder på nästan klart bygge.

Den supersnygga dörren är en handgjord dörr från vackra Dalarna! Det är Allmogesnickerier i Leksand som gjort den. Är du ute efter riktigt snygga fönster och/eller en vacker dörr och gärna i klassiskt stil så tycker jag att du bör kika på Allmoges produkter.

 
Bygget på baksidan, vi har numer sjöutsikt :-) 

 
Här syns dörren! Lite småpyssel (tex fönsterbleck, förstukvist, etc) saknas.

 
 
Avslutar med lite höstporr. Gillar inte sommarens baneman (hösten) men nog kan den vara vacker!





1 kommentar:

Unknown sa...

bra att du gör reklam för leksandsföretag ;) fick du sällskap på passet? en tanke jag fick är att tempot kanske avskräcker, för de flesta (?) är ju 5.20 väldigt snabbt som långpassfart???