måndag, februari 27, 2006

Det som inte står i kalandern finns inte...

Jag har just insett att Amnesty Östergötland har distriktsmöte då vi är på Curacao. Lite olyckligt då det är jag som bjudit in "huvudgästerna" från Amnesty Business Group. Men det stod inte i min kalender... Nåväl, de ska nog klara av det utan min inblandning.



Idag har jag varit på Laser och Estitik i NKPG och permanent tagit bort, vad är det det brukar kallas? Jo, "oönskad hårväxt" från min bikinilinje. Ytligt? Javisst! Dyrt? En definitionsfråga, billigare i längden... Onödigt? Most likely. Värt det? Japp.



Har även gått en sväng med Max såklart, gick där vi (sen vi flyttade i november) inte längre brukar gå, kul att få se lite annat! Träffade en jättesöt "skrynkelhund" (Shar Pei) som till allas (framför allt Max's) förvåning tyckte Max var respektingivande. (eller för töntig för en sniff??) Vädret var strålande; solen sken och himlen var klarblå, härligt! Peter var med oxå, vi går tillsammans alldeles för sällan.



Idag har jag även hittat massor med bra länkar på nätet om reproduktiva rättigheter. Mycket bra info till vår uppsats! Sitter du inne på bra info om ämnet? Skicka över!!



Dagens konspirations teori (Förlåt att jag härmar dig Frida...): Turkiet ligger bakom Muhamedbilderna och det "holabaloo" som de skapade. De vill straffa Danmark för att de sänder en Kurdisk digital tv kanal. Eller oxå inte...



Curacao countdown: 8days and counting...

Inga kommentarer: