tisdag, februari 28, 2006

Jag har en bulle i ugnen!

Vilken dag!
Idag stod följande saker på schemat:
  1. Hämta en bok på bibblan (Check!)
  2. Träna mellan 11.45-12.45 PUMP. (Check!)
  3. Läsa kapitel 5 ur boken jag lånade (Check!)

Alltså, arbetsbördan för oss stackars studenter är horribel vissa dagar!! Förutom det har jag träffat Sevcan och Stella (Stella = en av Max tjejer, om du frågar Max iaf) så att hundarna fått busa av sig lite. Det tyckte de var grymt skoj. Har även hunnit med att träna lite tävlingslydnad med Max. Han var så duktig!

Men jag har även bakat! Så nu har jag, faktiskt inte bara en utan 12bullar (matbullar) i ugnen, ska bli sååå gott! Har givetvis inte följt receptet, det har jag aldrig kunnat...

Min syster ville att jag skulle outa en hemlis (tyckte jag det stod iaf) så here it comes: När vi var små brukade vi bada badkar ihop och då tröck hon på mina blåmärken med duschmunstycket. Jättehårt. Inte konstigt att man blev som man blev då det var som det var. Hmm, det här får nog bli en återkommande del av min blogg ;-D

Carribean countdown: seven days and counting

1 kommentar:

Frida sa...

haha, trodde först att du var med barn! :)