torsdag, februari 23, 2006

Årsmöte och X2000

Idag har varit en hyffsat lugn dag! Lång prommis med Max och sen skulle jag åka på årsmöte med Amnesty Business Group. Jag vågade inte beställa biljett igår eftersom jag var lite krasslig, därför fick jag lov att ta ett tåg som tog mig till STHLM 2timmar för tidigt.

När jag kommer ned till stationen är dock mitt tåg föresenat TVÅ TIMMAR!! Detta skulle innebära att jag var i sthlm 17.30, då mitt möte skulle börja. Jag fick byta till ett annat tåg som tog mig till sthlm 17.20 vilket blev lite tight det med... Var på mötet 17.40. Tack SJ.

Mötet var ok, kul att träffa så många ur styrelsen! Jag blev även invald i valberedningen, kul! Men bäst var ändå att Filippa verkade positiv till vårt val av c-uppsatsämne (våld mot kvinnor, ev med fokus mot reproduktiva rättigheter) och hon har jobbat med dessa frågor för FN!!! Vi fick gärna ringa henne och bolla frågor. Jättekul!

Imorgon kanske man ska plugga lite?

Inga kommentarer: