fredag, februari 02, 2007

Jag börjar nog bli en ehhh... f-kändis(?)

Första februari var tydligen allra sista dagen som vi kunde skicka anonyma sms i Sverige. Telenor tog då bort tjänsten. Detta tyckte Corren var värt att uppmärksamma och skrev en ganska bra artikel:

http://www.corren.se/archive/2007/2/1/j23hriem1ooot4t.xml?category1=1096984640-4&

Snygg bild va? ;-)

Då ville även SVT ta upp det i ett inslag:

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=752706

Linslusen ska även vara med i KANALLOKAL nästa vecka... Rektorn på pol. mag programmet nämnde det även i ett mail till alla på programmet (!).

På ett sätt är det väl kul med uppmärksamhet (fast roligast var det ändå att jag faktiskt påverkade dessa nationella och internationella storföretag!) fast jag tycker det är hemskt jobbigt att bli fotad, för att inte tala om filmad... Är nog inget skådis material... he he...

Men förhoppningsvis tittar väl nån framtida arbetsgivare;

(- Kofi, are you watching this?)

Eller nån från kanal 5, Big brother är ju det egentliga målet, men det är väl allas mål?

*OBS, för er som inte fattade var det sista starkt sarkastiskt...*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bäst Karin!!

Min lilla kändis

Anonym sa...

Wohoo gratulerar! Snart har du Big Brother som i en liten ask! Det är nära..! :D

Unknown sa...

And you deserve it, honey!

Hörs...

Frida sa...

coolt!!

annakarin sa...

Jag jobbar på Telenors Kundtjänst och det är många kunder som hört av sig och tycker det är bra. Så var det alltså du som låg bakom, grattis!!

Karin sa...

Fasiken va kul att folk hört av sig och att det faktiskt har uppmärksammats! Vad glad jag blir!