måndag, februari 19, 2007

Min Julklapp!

I helgen var jag och Peter i Stockholm. Det var Peters julklapp till mig. Jättesnälla Jenny tog hand om Max (1000-tack!)

Fredag till lördag bodde vi hos Martin. Peter bjöd mig på en flott fiskrestaurang innan vi gick för att se Pan's Labyrint (som inte går upp i okulturella Norrköping grrrr...). Filmen var väldigt bra. Som en saga för vuxna, dock med diverse brutala och jobbiga inslag. Lite bilder ser du nedan. Se den om du får chansen!!


På lördagen bodde vi på hotell! Vi gick runt och shoppade på dagen och på kvällen gick vi på en mysig kvarterskrog innan det var dax för musikalen Avenue Q. Det var en dockteater för vuxna, med inslag av fördommar, sex, porr och alkohol... Låter det kul? Se ett klipp av den engelska (amerikanska tror jag...) versionen vettja:
På söndagen åt vi en enorm hotellfrukost (de hade öppet till 12.00!!) innan vi rullade ned till T-centralen och åkte hem.
TACK MIN ÄLSKLING FÖR EN TOPPEN HELG!!
Ha det allihopa!

Inga kommentarer: