söndag, februari 11, 2007

Tjejmiddag och hundbus (bildblogg)

Dagens blogg blir en bildblogg. Tänkte ladda upp bilderna på tavlan (som har kommit... jag sa ju att en internetshop går att lita på om den har snygg hemsida!) och den remakade lägenheten, men de bilderna måste tas om pga inkompetent fotograf. Här får ni njuta av några andra alster :-S .

Igår var det tjejmiddag (efter spinning 30min, PUMP 70min, långpromenad med Max samt intensiv städning i 2timmar (phu!) + KAFFE... mmm) Typ så här såg väl det ut:


Vi var fem stycken, jag ("tyvärr" ingen bild...) samt Anneli, Linda och Helene:

...och Maria (sen Max förståss) Det var en riktigt trevlig kväll, men en massa rödvin...


Idag tog jag, Jenny, Max och Leija en promenad i skogen kring Getåravinen. Vi började med att gå i ravinen. Eller, jag, Jenny och Leija gick, vad Max gör kan ju vara svårt att avgöra:


Efter ett tag började dock stigen bli minst sagt oframkomlig. Ni ser en bit av Max längst ned i högra hgörnet, där stigen sedan går rakt ut på denna isformation.
Då fick vi lov att kämpa oss uppför ravinbranten och in i skogen på andra sidan. Där fick våra små monster busa av sig:


Kort därefter var vi tyvärr tvungna att gå tillbaka till bilen då både Max och Jenny plurrade i en bäck... Den var jättedjup, minst lika djup som Jennys vänsterben iaf ;-) He, he...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara påpeka att jag och troligtvis andra med mig som troget läser din blogg tycker att det är lite tråkigt att du inte uppdaterar lite oftare.....hehehe ha det gött!!

Anonym sa...

Hörru du! Nu har du inget att säga om att ja sätter in dåliga bilder på dig......

// Nelli