måndag, mars 21, 2011

Semester!

Alla vägar bär ju till Rom, så dit åkte vi! Var där och hälsade på den här killen:



Han till vänster alltså. Eller höger. Eller?? Vem är vem nu igen? Ni vet, han som bor i Vatikanstaten (som btw har 85% män i sin befolkning, vilket är förvånande lite!). Han var inte hemma (Senator Palpatine, nej förlåt Påven alltså!), men vi hade skoj ändå!

(...och hade jag varit katolik hade han exkommunicerat mig för detta. Men han har ju andra att leka med. Och ja. Jag är medveten om att bilden är gammal. Still funny!)

P.S. Ni som absolut måste påpeka att där även var en viss tävling som jag sett fram emot, tränat för och längtat efter gör bäst i att låta bli att påminna om detta. Om det inte var uppenbart så nej, jag sprang inte. Jag åt glass. Och drack rödvin. Och grät lite inombords. Nu, mot nya mål!

Inga kommentarer: