måndag, juni 13, 2011

Stockholmshelg

Min Stockholmshelgen började redan på torsdag eftermiddag, men har på intet sätt varit lugn. Jag och SuperAnna med lagnamnet "Dalkullorna" kom åtta i Parloppet på kvällen (och nej, det var inte 10 lag. Det var 200 damlag)! Det var inte ens särskilt svårt ;-) Sedan blev jag bjuden på middag, tack igen Anna (och V4...)!

Efter en liten sovmorgon på fredagen så var det sedan styrelsemöte med Amnestys svenska sektion hela helgen. Trots fantastiskt väder och att vi var inne nästan hela tiden så var det ändå en otroligt intressant, lärorik och rolig helg. Jag är så glad (och stolt!) att få vara en del av denna kompetenta och smarta styrelse (och i den fantastiska organisation som Amnesty är!). Nu när jag länkat snart tre gånger så tycker jag att du väl kan surfa in på Amnestys hemsida och se hur du kan bidra till kampen för en bättre värld. :-)

På fredag kom även ett trevligt besked som dock även gav många grubblerier. Nu blåser förändringens vind, mer säger jag sedan!

1 kommentar:

Jonna sa...

GRATTIS till toppenfint resultat i Parloppet! Kul! Ett par bekanta till mig hade samma lagnamn som ni i loppet tror jag.

Väntar med spänning på nyheterna?

Vad säger du, Vansbro terränghalvmarathon 6/7... :) Tror dock inte jag fixar en hel mara igen så snart efter Sthlm.