tisdag, november 22, 2011

In i dimman!

Allmänt kaos i lägenheten pga för lite förvaring ("Pax" ska snart ordna det...), (för)många ouppackade kartonger samt vintermörkret är inte direkt uppiggande var för sig och ihop blir de närmast förlamande. Men, ett kort litet backpass ska man väl orka?

När jag cyklade från Stadshuset var det förvisso mörkt, men inte mer än så. När jag 10min efter hemkomst stack ut igen var det mjölkvitt av dimma ute! Det var som att springa med imma på glasögonen! Nåväl, när jag väl kom ut var det skönt (men förvillande i dimman, jag som knappt hittar i dagsljus). Efter 4km var jag dock hemma igen och vid den ganska korta (120m) men branta backen vid mitt hus. Körde 10 gånger på max uppför sedan nedjogg. Alltid nåt. :-) Karin VS latmasken 1-0!

1 kommentar:

Jonna sa...

well done! Den typen av intervaller är ju tuffa. Jag har en liknande backe (drygt 180 m) nära mig, 10 x uppför den känns effektivt.