lördag, november 22, 2014

Det blir alltid värre framåt natten

Tre ultraintervaller av åtta avklarade. Efter en rätt tuffa arbetsvecka sjönk jag ned i soffan i går kväll. Kl 23:30 var jag rätt mör. Jag bytte dock om, gick ut med Max och gav mig sedan av vid 00:00. Ibland är det bäst att koppla bort hjärnan, sluta tänka och bara göra.

När jag kom hem laddade jag upp passet på jogg.se, tog en dusch, drack en halv Gainomax och gick och la mig. Slumrade fram till nästa pass (03:00!), drog på mig kläderna och stack iväg. Samma runda fast åt andra hållet (runt gångbanorna). Hem, ladda upp pass, drack halvan Gainomax och åt en "sportlunch" i sängen. Slumrade fram till nästa (06:00), lite ont i magen nu. Drog iväg runt universitetet, hem, dusch och sedan frukost (macka och kaffe).

Nu är natten slut, känner mig knappast utsövd, men nu börjar det ljusna!

Inga kommentarer: