söndag, april 02, 2006

April, april din dumma sill!

Har du blivit lurad?
Jag tänkte luras i min blogg, men kom på att jag tycker illa om att luras, dessutom är jag riktigt dålig på det, har inte pokerface för 5öre!! Mina läppar börjar leva sitt eget vil och rycker konstigt då jag försöker luras, eller ljuga.

Jag trodde jag (som är superlättlurad!) också klarat mig, men så kollade jag ut genom fönstret och insåg att NU var det då någon som försökte narras! Det är helt vitt ute och stora vackra cornflakes formade flingor singlar ned mot marken. Ok Våren, jättekul, du lurade oss alla, vi gick på det - TA BORT DET VITA NU!!! NUUUUUUUUUUU!!!

Dagens Citat -kommer faktiskt från mig, jag jobbar natt i helgen och har fått för lite sömn. Den första grodan som slank ur var då jag skulle koppla Max efter att han glatt skuttat (mot doktorns order) i några lerpölar:

"Nämen Max, nu blev du ju alldeles prickig!" - Ehhh... ja just det...

Nästa gång Einstein var framme var då Max gick fram emot vattnet och såg riktigt sugen ut på ett vårdopp:

"Nej, Max, det är blött" -Bra Karin, vilken observationsförmåga!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla nu har ja hittat det =)

http://www.cloettacenter.se/calendar.asp?id=270