måndag, februari 06, 2012

31,5...

31,5km är tyvärr hela skörden kilometrar för denna vecka. Jag har en slags "skamgräns" på en mara per vecka och en önskan om 50-55km så jag hamnade rätt så långt off!

Men! Denna vecka har jag jobbat två em och kväll samt heldag fre-lör med mina ideella engagemang samt en vanlig arbetsvecka på det! Ibland går det inte ihop sig, och rysskylan i veckan har därför haft rätt bra timing... Sedan är det ju inte bara kvantitet som räknas. Ett pass var ju mina fina 1000-ingar och även två andra pass var kvalitetspass: 2x snabba backintervaller (på löpband).

Och imorgon är det måndag, ny vecka och ny chans!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Visst är det fantastiskt - ny chans varje vecka! Kör hårt! :)

Anonym sa...

Vad roligt att har hittat din blogg! Jag drömmer om att bli Ultralöpare...
Vet du vad? Vi bor nära varandra :) Jag jobbar i Linköping och bor i Åtvidaberg.

kram

Carina sa...

En vilovecka då och då kanske inte är helt fel. Nu har du ju massor med krafter och vilja till en mängdvecka :-). Kör hårt!