tisdag, mars 26, 2013

Fröken duktig

Man ska ju inte skryta, men jag har faktiskt varit jäkligt bra idag! Trots att jag i morse förvirrat vaknade (på fel sida sängen) och tänkte: "varför ringer klockan nu?!? Det är ju helg?" Vilket strax ersattes med det förhoppningsfulla: "om det inte är helg så är det i alla fall fredag?".

Hur som. Det är tisdag och kommunfullmäktige. I Linköpings kommun klubbade de idag igenom ett dokument jag jobbat (läs: kämpat) med i 1 1/2 år. Skönt! Även ett annat till synes olösligt problem löstes och även om det inte bara var min förtjänst så var det min förtjänst att problemet kom på dagordningen. DESSUTOM hade jag denna vecka sista kvällsmötet (har haft 1-3/v sedan årsskiftet). Typ så nära ett hattrick man kan komma som kommunaltjänsteman :-)

Förutom detta hann jag ikväll svara på en massa (privata) mail och fix, jobba med amnestydokument, tvätta, diska, laga mat (Peter är sjuk, annars är vi mer jämställda!) och springa snabbdistans! MVG?

Ps. Och det är kortvecka!

Ps2. Och tjejvinkväll på torsdag!

Gött mos!

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Perfekt. Tycker att ett Grattis är på plats här. Bra jobbat.

Ousa sa...

Vi ses på blåkulla va? ;)