onsdag, mars 06, 2013

Någon form av pest

Tillbaka i ett snöigt Sverige (väldigt besviken att ni inte kommit längre gällande snöproblemet under min bortovaro) och tycks ha dragit med mig någon form av afrikansk pest. Ont i halsen, huvudet och hosta. Visst, visst, vissa av er skulle säkert kalla det "förkylning" men det tycker jag knappast låter rimligt?

Pest i kombination med lång resdag och 3 1/2 timmes sömn tror jag bäddar utmärkt för två personalutvecklingsdagar och sedan kvällsjobb på det. Tur att jag inte behöver finna tid att springa också. Det är nog olämpligt med pest.

5 kommentarer:

Roxen sa...

Jobbig start att komma tillbaka i det skicket. Krya på dig!

Ps. din bakgrund på bloggen är rätt rörig :P

Unknown sa...

Eller hur - plusgrader borde betyda att eländet smälter??

Krya på dig!

Unknown sa...

trist att du blev sjuk när du kom hem! sådär är det ju ofta tycker jag.

Anonym sa...

Näää. Har ni fått snö??? :-(

LL sa...

Krya på dig!