onsdag, juli 17, 2013

Ett steg närmare

Igår for jag till yxbacken för ytterligare ett backpass. Min "BodyPump-teori/förhoppning" visade sig återigen vara rätt! Ingen träningsvärk idag!! Något annat som känns mycket positivt är att jag under passet inte heller kände den brännande mjölksyresmärta i varken lår, eller (framförallt) vader! Som alltså brände svårt i benen under första passet. Det känns riktigt bra! Men hur, HUR, ska jag orka två dagar i fjällen när 10km upp (och NED) kändes knappt görligt?

Idag 22km i stekande sol på vackra skogsvägar bland små sjöar och pittoreska röda stugor samt (älskade) skog! LIVSKVALITET! Därefter bad från egen brygga i 24C-igt vatten! 

Semester <3 !!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

24 gr i vattnet, shit pommes frittes! lät hur härligt som helst m långpass o bad!

Anonym sa...

Det kan låta mycket, men jag tror du fixar det galant! Såg din träningsdagbok på jogg. Men den mängden behöver du inte oroa dig. Kroppen är uthållig! :-)