söndag, september 21, 2014

Från solskensträning till ingen träning?

Efter en vecka på varma Mallorca har jag fått ihop en bra träningsvecka med 64km löpta under den spanska solen. Samtliga morgonpass (innan hettan), ett på 17km upp i bergen och resterande längs stranden åt olika håll 8-14,5km som distanspass och fartlek. Och även om fokus på veckan var semester och slappa fick jag till två styrkepass i gymet också :-) En bra träningsvecka och en superhärlig vecka med min fina familj!

Nu i veckan väntar dock tre dagars kurs (internat) och tre dagars styrelsemöte över helgen (internat, till måndag), sedan veckan därpå med kvällsjobb, möten i STHLM och bröllop på helgen. Flera roliga och superintressanta saker under dessa veckor men jag har svårt att fatta hur jag ska hinna träna nästan alls på dessa veckor... Hur gör du när annat pockar på din uppmärksamhet och när måsten hopar sig? Hur gör du för att ändå hinna träna? Eller hinner du inte? Ge mig dina bästa tips och råd :-)

Inga kommentarer: