fredag, februari 25, 2011

Rysare...

Minns ni rysaren "Handen som gungar vaggan"? Där anledningen att mamman avslöjar barnflickan Peyton (som väl vill straffa och mörda föräldrarna och sno barnen eller nåt?) är bland annat ett vindspel. Typ ett sådant:



Min granne har ett sådant som klingar jäkligt ödsligt när jag går förbi med Max i mörkret. Lite som en rysare. Ger mig rysningar.

En annan rysare är att jag lider (LIDER, typ "ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld"-lider) av en förkylning från helvetten SAMT en överansträngd muskel i vaden OCH det är blott tre veckor kvar till Rom marathon. Frågan är hur denna rysaren slutar? Den som lever får se.

4 kommentarer:

LL sa...

Förkylningen kommer ju helt säkert att vara borta sedan länge. Bättre att ha den nu än om tre veckor. Vaden för du ta hand om ordentligt. Laserbehandlig kanske=

Lisette sa...

Krya på dig! Jag håller alla tummar och tår för att din vad ska bli bra.

Carina sa...

Ja, krya på dig!! Tur att vaden och förkylningen inträffar samtidigt.

John sa...

Om det verkligen är som du säger att du lider lika mycket som vid en mansförkylning. DÅ, tycker jag mycket synd om dig ;).

Givetvis håller jag tummarna för att du skall bli frisk och att vaden slutar att gnälla. Ta på dig ordentligt med kläder och drick överdrivet mycket vatten. Funkar alltid ;)