torsdag, augusti 02, 2012

Mer, mer, mer!

Trots sega ben blev det 800m intervaller med klubben idag. Var lite seg, men fick ändå ett snitt på 3:48 så det får ju räknas som bra i min värld! Min blåsa, som uppkom redan i "pisten" blev mindre glad...


Imorgon blir den än ledsnare då det vankas backigt och tekniskt långpass med Ida. Detta ger sedan tre stentuffa pass denna vecka + att jag var sliten redan innan. Löparguden Tim Noaks menar att det är bra att träna sliten för att tvinga kroppen att aktivera fler muskelfiber. Jag kommer alltså troligen att se ut såhär snart:


Härligt! Detta skulle ju även innebära större bröst :-)

6 kommentarer:

LL sa...

Risken med att träna sliten är att man ökar chansen att skada sig.. Tror jag. Så verkar det vara för mig i allafall...

LL sa...

Farligt med träning. Ju mer man tränar ju mer vill man träna! Det finns liksom ingen botten i den bägaren.. Go, go, go!

Snorkkis sa...

Fast det blir nog lite jobbigt att springa och klä sig med de musklerna. Men med träningen du kör kanske du kan känna dig som om du hade den styrkan i musklerna!

LL sa...

Det är lätt att bli beroende av träningen. Oavsett vad det är för träning. Speciellt om det börjar gå bra. Go, go, go!

Jonna sa...

men hu... jag hoppas du fortsätter vara snygga kloka Karin istället!

Carina sa...

Hehe, vilken gräslig syn!! Antar att den är photoshoppad, för så där kan man väl inte se ut, på riktigt alltså!!???!