måndag, augusti 27, 2012

When the going gets tough...

...the tough gets going! Töntigt nog brukar jag upprepa detta som ett mantra under tuffa lopp :-) Men nu är det annat som känns lite tufft. I augusti har jag varit uppbokad tre helger av fyra. Med väldigt roliga saker visserligen (Möhippa, BAMM och bröllop) men ändå uppbokad.

I september blir det värre. Jag JOBBAR tre helger av fyra (och på den fjärde har jag ett två dagars styrelsemöte med Amnesty...). Ganska roliga jobbsaker också, men ändå, uppbokad och uppbunden. Hur ska jag hinna med att hänga i torpet, fylla frysen med svamp och bär eller springa långpass? Kanske tom träffa Peter och en och annan vän?

Så, vill ni träffa mig så är det oktober som gäller. Eller kanske november. I oktober tänkte jag ta en sovmorgon.

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Typ som för mig. Fast jag ska mest springa lopp. Och jobba en helg. Första ombokade helg är i oktober. Men den månaden fylls väl också snart. Tur att det mesta är kul!

C sa...

Stackare! Jag vet hur de är när tiden inte räcker till! :(