söndag, november 25, 2012

Härliga helg!!!

Efter en lång vecka med två deadlines och resa till Östersund så var det skönt med helg!! Helgen inleddes med en kort löptur (jag har blivit lite irriterad i benet på sista tiden och dragit ned på fart och längd; smart va?!?) och ett bra pass på gymmet på fredagen. Jag hade lovat att fixa mat så det blev pizza innan vi dåsade i soffan. :-)

På lördagen for jag, Peter & Max till mysiga Björsäter och gick den fina vandringsleden som hembygdsföreningen i Vreta Kloster tillhandahåller. Fantastiskt vacker led och skog och vi hade lite sol!!! Sjön Bjärn låg som en spegel. Dagen avslutades med julgodisfix (wienernougat och lakritskola) samt glöggkväll med snart grannar.


Idag har jag fått till ett bra ridpass hos Ängsstugan innan jag och Max sprang en kortare tur i Tinnerö. Peter bjöd på tacos när vi kom hem. 

Godis, skogsturer och sovmornar, nu är jag full av energi, måndag - bring it on!

1 kommentar:

jonna sa...

härliga helg!

och vilket bra inlägg nedan! visst blir man matt! som sagt, jäkligt konstigt hur det kan ifrågasättas sundheten i att träna ett antal timmar varje vecka, men aldrig ngn som ifrågasätter när folk berättar hur mycket tv de ser på osv... haha.