söndag, april 28, 2013

Vem där?

Denna vecka kan summeras som en bra träningsvecka trots att jag skippade intervallerna. Jag behöver kanske vara snäll mot mig själv ett tag till... En timme bra ridning med Itano, "blott" 40min styrka (men jag är rätt stolt att jag fick in det vid kl 19 på söndagen, trots lång dag och lite mat) och 66km bra löpning varav tex ett 2mils pass i 4:43-tempo. Jag kanske tjatar, men det är sååå härligt med barmark! Och att allt tycks vakna till liv! (Även mina ben...)

Vem där?
På tal om liv, i krukan på vårt vackra mangoträd (som vi sått själva med kärna som vi "smugglat" själva från Filippinerna) har det dykt upp en liten gäst. Märkligt då krukan står inomhus. Någon som kan se vad det är? Ogräs eller inte, den får stå kvar, jag är för nyfiken!!!

Inga kommentarer: