onsdag, juli 09, 2014

Intervalla in semestern

Då var den här: S.E.M.E.S.T.E.R.N!!! Det behövde firas tyckte jag och bestämde mig för att göra det på Campus Arenan och med intervallträning. Med strålande sol och typ 30C så skulle detta bli ett  förstklassigt firande! Och värmen den klagar jag VERKLIGEN inte på! Är så trött på allt gnäll på solen nu när den äntligen är här.  När jag blir president förbjuds gnäll på bra väder (min definition gäller).

Motvinden tänker jag dock att det är ok att gnälla lite på, även om "vän av ordning" säker gärna vill påpeka att jag även måste ha haft medvind eftersom jag sprang på bana. Den gav dock inte i närheten av så mycket som motvinden tog...

1000+1000+1000+800+800+200+200 med en snittfart om 3:51 är definitivt inte min snabbaste dag, men jag körde enligt plan och sub4 är än godkänt i min värld.

 
svett...

1 kommentar:

Daniel sa...

Gillar också värmen! Bra krigat!