fredag, juli 18, 2014

Totalt taktlös?

Jag är taktlös. Inte (bara) så att jag säger fel saker vid fel tillfälle, jag saknar musikalisk takt. Jag är även typ tondöv. Samt musikalisk analfabet. Inte så att jag ogillar musik, jag kan ofta tycka att det är fantastiskt, men jag vet aldrig vem som gjort vilken låt när och jag klarar mig nästan alltid utan och musik är sällan nåt jag saknar. Med detta sagt, herrejävlar vilken klockren lufttrumning jag fick till när jag kutade till Winnerbäcks "Farväl Jupiter" idag!! Säkert såg jag ut som en drunknande men i mina öron/ögon såg/lät det fantastiskt!! Hett som synden, en dag efter 51km men jag typ flög fram. Trummandes :-) #flow!

1 kommentar:

Peter Andersson sa...

Det är ju benen som skall trumma, hämta lite musikalisk hjälp här:

http://k1chyd.adress.eksjo.com/steps-per-minute.htm