lördag, maj 06, 2006

HELG...

Finalemente! Nu är det helg igen, välförtjänt som vanligt... ;-D Idag har jag tränat och sedan varit på en promenad i det vackra vädret med mina två älsklingar (motala ström i bakgrunden):


Vi gick till vrinnervi, där träffade vi Amanda som drunknar om hon får för sig att bada, hon har nämligen för tung päls, tänk på det, ni med dreads (ja, det är en hund):



Max ville mest leka ferdinand och lukta på blommorna:


Nej, det var en lögn, det var fullfart som vanligt!! Vi tänkte spela minigolf, men efter en diskussion om Karins (mina) dåliga minigolfvanor (slår ett slag, åt helvette såklart, sen; "sätt 8 slag på mig *mutter, mummel*") bestämde vi oss för att köpa glass och gå en sväng i skogen. Var trötta då vi kom hem efter ett antal tmmar. Då lagade älsklingen min cykel (tack hjärtat!) medans jag lagade mat, lite som det ska vara, kvinnan i köket och mannen meckar! Älskar att uppfylla min (konstruerade) könsroll *ironi*



Nu ska jag snart till Teaterbaren (fint värre) med Sara, Anneli och Linda, en tjejkväll men lite vin i skön miljö, ska bli kul!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha får fixa hair extensions till min hund så hon också kan ha dreads..:D

Anonym sa...

hihi, så dum den såg ut, går ju inte ens att se vad som är fram eller bak! kul med lite bilder på pricken äntligen, efterlängtade! :)

Karin sa...

Det läskiga med Amanda är att hon i sin utväxt hade samma färg som Max (där han är vit alltså...) tänk vilken snuskis!! Hon var även alldeles grisskär i skinnet, och det lyste väldigt oklädsamt igenom... Tur att min hund är så snygg ;-) aå att man kan "klaga" på andras!

Anonym sa...

Vilka fina biler! Det är alltså en hund det där, fick det först till en soffa/bänk eller nåt, tja tänk vilka olika former de små liven kan komma i.
Nu ska ja sussa, och hoppas på att solen väcker mig även i morgon.
Natti Natti!