tisdag, maj 09, 2006

Morrhår och ärtor - eller Maxhår och Karintår

Ni vet filmen Morrhår och ärtor där vi får lära oss att ett effektivt sätt att ta livet av någon är att klippa av en stackars katt morrhåren och sedan peta in dem i ärtor och servera sitt offer (låter jäkligt omständigt...)? Jag tror Max har sett den. Jag hittar ibland små svarta eller vita hår smärtsamt instuckna under mina fötter! Det är mkt smärtsamt och ganska äckligt.


Härom veckan fick jag en liten blåsa på sidan av en tå. Den gjorde jätteont och det blev bara värre. Till sist blev jag tvungen att titta lite närmre och vad ser jag? Jo ett svart Maxhårstrå HELT inbäddat i mitt kött. Blåsan är en VARBÖLD. Usch! Så vad tror ni, försöker han mörda mig? ;-)

Igår blev jag och Max utelåsta. Jag satt och solade/pluggade i bikini på innergården då Peter glatt traskade iväg på möte. Han låste efter sig. Jag saknade nykel. Vad gör man? En hungrig hund (+Karin) Peter är omöjlig att få tag på, och jag har bara BIKINI! Fick till sist ringa och gråta till Anneli som kom och skylde mig från hungriga blickar...

Idag var det annars handledning för C-uppsatsen och jag är sååå besviken. Hon hade inte ens tagit sig tid att läsa den. Vi som verkligen behöver hjälp!

"Dagens" blir en film, ni bara måste se den!

http://s74.photobucket.com/albums/i273/Karintanker/?action=view&current=bushblair.flv

Jag påstår inte att jag gjort den själv, och ev är den lite gammal, men oj så rolig! Fler galna klipp hittar du där jag hämtade denna: http://www.atmo.se/zino.aspx?articleID=399 jag gillar särskilt den med Jean-Marie Le Pen och "Be my Guest" passande...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar helt klart som han försöker mörda dig. Utkräv hämnd!

Jippi vad roligt, lycka till med uppsatsen...