söndag, maj 14, 2006

Vill du lära dig hitta i skogen?? Klicka här!

Aaron är min nya hjälte, han verkar ha koll på saker och ting ;-) Skrattade så jag fick ont i magen! Folk måste väldigt gärna vilja skicka sina barn till det där sommarlägret...

Idag var det prickig prommenad, kul fast lite sömn blev det (2-3timmar). Det var jag & Max, Karin & Max kusin Ritza och en liten övertecknad dam från Portugal med matte och husse. Max gillade båda hundarna skarpt! Chilli (hon från Portugal) visade sitt sydlänska temprament och brottades med Max (som var nöjd med detta). Hon passade även på att hoppa lite på honom då han låg och rullade i gräset. Max lärde henne att bita på pinnar, något hon aldrig gjort förr. Konstigt tyckte Max som oftast ser detta som meningen med sitt prickiga liv! Vi passade även på att träna lite lydnad (vi tävlingsdebuterar ju den 4/6... NERVÖST) och det gick jättebra! Han är en stjärna!

Givetvis glömde jag kameran så ni får nöja er med lite gamla bilder:

Photobucket - Video and Image Hosting

Tycker du inte det Matte?

Photobucket - Video and Image Hosting

Magnolia

Photobucket - Video and Image Hosting

Max som trädkramare

Photobucket - Video and Image Hosting

Mina killar!!

Dagens citat blir en dialog mellan mig och min pokerfrälsta sambo:

Peter ringer:

Karin: "Hej min lilla pokerspelare!"

Peter: "Hej, jag spelar inte poker"

"joho!"

"Nähä"

"Joho!"

osv...

Till sist:

Karin: "Vad gör du då?"

Peter: "Ser på tv"

"Vad kollar du på"

"Poker..."

My point exactly... ;-)

Inga kommentarer: