söndag, mars 11, 2007

min dolda talang... :-)

Alla är ju bra på något sägs det...


Jag har även hittat min talang! Det kanske inte är världens mest avändbara talang, men jag är jävligt bra på den... Min talang är dock ute, faktum är att den har varit ute ganska länge... Men va fasiken, jag skulle kunna vinna medaljer i det!



Talangen gäller att se 3D bilder (ja, sådana som aftonbladet och expressen körde med i söndagsbilagorna för evigheter sedan...) Jag ser dem utan att anstränga mig, snabbt som ögat! Här kommer några smakprov:



Spiral...


Hur många vara kan du följa denna??


En "gyllene" ros






Ett ansikte

Imorgon åker jag till Indien, jag ska försöka uppdatera bloggen så att ni får höra vad jag tar mig för... Ha det så bra i Svea rike, och njut av våren!

Jag har "snott" samtliga bilder från: http://www.cs.chalmers.se/~een/sis/index.shtml tack för lånet!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag är sämst på det där. Jag lyckades knappt aldrig få fram en bild.. Så mig gör det i alla fall inget att de blivit ute:D