måndag, maj 28, 2007

Dumt...

Dumt 1:
Ni minns väl mitt fotfilande (fast ni kanske försöker glömma :-p)? Nåväl, tydligen var jag lite överambitiös och lyckades få bort halva tårna. Har sår och kan knappt gå. Dumt. Det jag inte har i huvudet filar jag bort från fötterna...

Dumt 2:
I går beställde vi pizza. Jag ville ha en med ruccola men bad de ta bort (konstigt italienskt namn och superdyr) skinkan. Det skulle gå bra. Dock visade det sig att Peter iaf fick betala 85pix för pizzan! Än värre var att då han kom hem insåg vi att de GLÖMT ruccolan. Det innebär att vi betalade 85kr för en margarita... SOM dessutom var äcklig och INDRÄNKT i flott. Dumt.

Dumt 3:
Jag lovade dyrt & heligt att inte köpa en pinal innan jag fått ett jobb. Det gick dåligt och nu har jag 200kr på mitt konto. Mycket dumt.

Dummast:
För ett tag sedan möter jag och Max en tjej i parken. Hon tjuter förtjust då hon får syn på Max: "En dalmatin!!!" Sedan (tvärsäkert) "De är utdöda" Korkat.

Bättre:
Ska på arbetsintervju imorgon. Det gäller visserligen bara en kortare utredning, men det känns kul i alla fall! Få en merit och kanske reda ut min ekonomi, he he...

Att yla tillsammans finns hos oss människor också..... men då kallas det för allsång

Anders Hallgren - Därför gör hunden så

2 kommentarer:

Johanna sa...

Lycka till på anställningsintervjun! Oavsett om det bara är ett jobb så är det ju alltid bra för meritlistan som sagt! Och att få en bättre ekonomi är inte helt fel... ;)

Johanna sa...

Såg nu att jag hade missat ett ord... Det skulle ju vara "oavsett om det bara är ett KORTARE jobb så är det ju alltid bra för meritlistan"... Hoppas att det gick bra!