onsdag, juni 27, 2012

Hulken...

Jag är inte jätteimponerad av muskelberg. Eller jo, på ett sätt. Men på typ samma sätt som man inte kan sluta stirra på en skäggig dam eller tvåhövdad fågel. Lite som freaks är de väl ändå? Typ som denna kille:

 

Fascinerande, men ska jag välja en "favorittyp" för killar så är han ovan lååångt ifrån. Men som barn var jag faktiskt galet förtjust i Hulken! Jag gjorde t.ex. en hulkentomte som julpyssel (i typ lekis?). Sjukt rolig, har tyvärr ingen bild. 

Nu kan jag själv meddela att jag är påväg att bli ett freak (nåja...)! När jag köpte mitt gymkort i januari hade jag som mål att tjäna på att köpa terminskort (minst 20 gånger) och en (skam)gräns på 30 gånger. Jag har i detta misslyckats kapitalt (typ 17 gånger gym). 

Men om vi ser det i det långa loppet så har jag blivit krallig! 2008 en sådan tjej som får leta med ljus och lyckta för att finna ett par stövlar som inte glappar fasligt kring vaderna  (jag minns det så väl för då var jag i Paris med syrran och testade stövlar). Jag hittade ett par i Paris som var ok och även ett par i Sverige samma år som även de var ok. Ok som i att de inte glappade så att det såg komiskt ut, men glappade. Nu sitter samma stövlar som ett smäck! Vem behöver gymma liksom? 

och ja, givetvis är det bara muskler (frågor på det?).

2 kommentarer:

C sa...

Kul att de finns tjejer som är glad för stora vader! Jag skulle gärna bli av med halva av mina gigantiska (42 cm i omkrets kalla och ospäna). Dock verkar de knappast bli mindre trots att jag aldrig tränar dem annat än när jag springer. :( Men jag är glad för min muskelösa överkropp istället som kompenserar för det. :)

Anonym sa...

jag vill ha till baka hulken såmm heter

däivid bäner