torsdag, juni 21, 2012

Vila

Med nästan 100km på sex raka dagar varav två tuffa kvalitetspass (mina två "favoriter" faktiskt: backintervaller och 1000-ingar) kändes det tungt på morgonjoggen i morse. Jag brukar nästan aldrig springa så många dagar utan vila. Jag tycker att det mer bryter ned än bygger upp. Dessutom har jag fått skavsår både av fivefingersarna och av sport-bh. Något jag nästan aldrig får. Därför är det nu dax för återhämtning de lux med midsommar, jordgubbar och bubbel ;-) Släng in sol och goda vänner så är jag strax fit for fight igen! Visst är det väl det som är superkompensering?


 
En snabb t-shirt på en just nu långsam tjej, men vänta bara!



5 kommentarer:

C sa...

Långsam!? Tack för den säger jag bara! Vad är då jag? ;) Ha ha!

Karin sa...

Ha, ha, du sprang ju mysjogg runt stångån i 5-tempo för någon dag sedan. Jag dog lite i 5:30-tempo idag. jag har sprungit bort farten och måste nu ladda igång turbon igen! Eller "turbon" beroende på vem man jämför sig med...

Snorkkis sa...

Ja alltså långsam? Nja, nu skojar du. Ha en skön och avslappnande midsommar!

Jonna sa...

Låter smart! Och 100 km på några dar - det låter som du behöver en midsommarvila! Ha det härligt!!!

Carina sa...

Hoppas du hade en skön midsommar!!