söndag, september 02, 2012

Strandsatt...

Jag och Marre-maräng (Max) är nu strandsatta t torps! Peter har åkt hem (han ska jobba imorgon...) och således tar jag mig inte här ifrån! Skönt ;-)

Jag är ledig imorgon då jag har mycket helgjobb nu. Jag ska skörda skogen på lingon och njuta av skogen. Idag har jag plockat björnbär och jag & P har plockat svamp. Jag hittade svart trumpetsvamp vilket var premiär för mig. Många gula, många trattisar & lite taggsvamp gav bra utdelning.

Sedan kan förkylningen säga var den vill, vi har hängt ihop i en vecka nu men imorgon tänkte jag springa, den får säga vad den vill!! Tänkte upptäcka nya vägar :-)

2 kommentarer:

C sa...

Där skulle jag med vilja vara strandsatt. ;) Hoppas förkylningen är bra nu så du kan springa, ta det lugnt bara så den inte kommer tillbaka. :)

Jonna sa...

gud vad skönt, jag har också planerat att strandsätta mig själv i stugan ibland.