tisdag, maj 29, 2012

mat...

I morse åt jag en macka med avocado till frukost. Till lunch slängde jag i mig en macka med räkor & ägg från macken, jag fick en bulle på ett möte. I bilen överlevde jag på dessa: 

Vid 19:30 (typ död av hunger) åt jag två rostade mackor med smör innan jag sprang en tur. När jag kom hem orkade jag inte mer än att bre en rostmacka till. Macka till frukost, lunch och middag (LCHF:arna sliter sitt hår...). Behöver jag säga att jag är tom på energi? Inte ens Snickers & jordnötter gör situationen bättre. Skärpning imorgon utlovas (krävs om jag ska överleva tror jag...)

2 kommentarer:

Ousa sa...

Uff, sådär käkade nästan jag med igår...fast hann klämma en proteinbar efter löpningen på kvällen. :S (innan jag däcka av)

Löpning & Livet sa...

är det goda de där? tycker nog de vanliga ser snäppet godare ut :)